R129 Hardtop Shuttle wanted

Page may contain affiliate links. Please see terms for details.

bjornsam

New Member
Joined
Aug 1, 2011
Messages
4
Car
SL600 R129
Want to buy the original Mercedes Hardtop shuttle. Mechanical or electrical doesn't matter.

Thank you
 
Mercedes hardtop shuttle

Bonjour,

Je suis à la recherche du système MERCEDES-HARDTOP-SHUTTLE, ce dispositif de portage du toit fait appel à deux sangles. Ces sangles permettent une dépose et une repose aisée du toit grâce à un mécanisme à manivelle.

Mon véhicule est un modèle R129 (SL 600) année 2000 avec un toit panoramique.

La référence Mercedes (accessoire d'origine) est : B6 781 1057

Cordialement,
Michel SALADINO

[email protected]
 

Attachments

  • B6 781 10 57.jpg
    B6 781 10 57.jpg
    64.4 KB · Views: 13
Want to buy the original Mercedes Hardtop shuttle. Mechanical or electrical doesn't matter.

Thank you


They were only manual to the best of my knowledge. You should be able to pick up one for about £400 or so.
 
They were only manual to the best of my knowledge. You should be able to pick up one for about £400 or so.
Bonjour,

Oui, je cherche à acheter l'original Mercedes Hardtop Shuttle, le même système que sur la photo que j'ai publié. C'est un accessoire Mercedes d'origine qui était vendu pour la R129, le système est manuel (mécanique) mon véhicule est un SL 600 modèle 2000 avec un toit panoramique vitré.

Cordialement,
Michel SALADINO
 
Bonjour,

Oui, je cherche à acheter l'original Mercedes Hardtop Shuttle, le même système que sur la photo que j'ai publié. C'est un accessoire Mercedes d'origine qui était vendu pour la R129, le système est manuel (mécanique) mon véhicule est un SL 600 modèle 2000 avec un toit panoramique vitré.

Cordialement,
Michel SALADINO

And in English

Hello

Yes, I want to buy the original Mercedes Hardtop Shuttle, the same system as the photo I posted. This is an original accessory Mercedes was sold for R129, the system is manual (mechanical) my vehicle is a SL 600 model 2000 with a panoramic glass roof.
 
Bonjour,

Oui, je cherche à acheter l'original Mercedes Hardtop Shuttle, le même système que sur la photo que j'ai publié. C'est un accessoire Mercedes d'origine qui était vendu pour la R129, le système est manuel (mécanique) mon véhicule est un SL 600 modèle 2000 avec un toit panoramique vitré.

Cordialement,
Michel SALADINO

Nice car Michel and one of the last SL600's too. One of my previous Cl coupes has now retired to a small collection in France (retired English chap)

I will email you early next week re the roof shuttle.

Cheers
 
Well if you do know of any others id appreciate the heads up.

Thanks
 
just create an ebay search term so it emails you if one pops up.
 
Ive had a search on ebay for years but keep missing them...
 

Users who are viewing this thread

Back
Top Bottom